Monday, January 10, 2011

my fault !

MENYESAL !

padan lhaa ngn muka . SUMPAH mmg stress gila gila skg nih . smpy dah tatao na buad camna . suma nih sebub kan KEJA GRAFIK BERKOMPUTER tuh lhaa . belambak keja y ta seap lgy , mao tak nyaa , da bulan 8 baru masok sekola abi blk .. *gatai sgt sapa suruh .
dok elok elok dah kt voka , nak jgk balik my abi .. kononya nak stdy ngn membe membe .  tui ! apa pon ta bole .. sebelum pindah balik .. ada lhaa y janji na tlg ajaq suma .. tpy tah lhaa noh .. x suma y tolong aku .. mampoih jgk mao macam nih .. aku tak larat nak tiyak dah nihh .. keja smkin betambah .. aku ta reti nk buad lgi . dok try byk kali dah nk buad sendiri , tamao dok susah org .. tpy nk buad camna klau apa pon tatao .. hujung bulan nih , cikgu nak suma keja keja tuh seap .. dah ada buad setengah .. hilang pulak . tak leh harap jgk mao nk simpan kt org .. btmbah lhaa lgy . BAGUS !
 adesss , *garu pala sambil dok keyau *


p/s : sory lhaa sapa sapa y terasa apa kaa . nak mara aku kaa . tapa , mara lhaa . aku kena jgk ckp    suma nih . nak lepas buang pa y ada kt lam ati nih . mao dok simpan lgy ,, kot pecah pala plak . 
KAWAN KAWAN ! SESAPA YANG PANDAI BUB BUB NIH . TOLONG LHAA SAYA . :((

Thank you reader's

No comments:

Post a Comment